@aerospacetalk
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

جستار: قوانین تارنما و روش کار در نگارخانه

  1. #1
    مدیر سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    Tomcat Alley
    نوشته ها
    4,611
    سپاسگزاری
    46,754
    سپاسگزاری شده : 42,844 بار در 3,566 پست
    قدرت امتیازدهی
    381
    Array

    پیش فرض قوانین تارنما و روش کار در نگارخانه

    قانون های سایت مرجع هوانوردی و هوافضای پارسی


    قانون شماره 1) كد كاربر - شناسه يا ID

    گزینش شناسۀ کاربري (=ID) از میان نام هاي سياسي، واژگان غير اخلاقي و رکيک مجاز نبوده و اين دسته از شناسه ها به محض مشاهده حذف خواهند شد.

    - لطفا در صورت امكان براي شناسه کاربری از حروف (Characters) انگليسي استفاده نماييد. اینگونه هماهنگي بيشتری در انجمن خواهد بود و همچنين از تشابه اسمي جلوگيري میشود.

    - هر کاربر تنها یک شناسۀ کاربری میتواند داشته باشد , از درست کردن ِ چندين شناسه کاربري پرهيز نماييد. در صورت مشاهده دسترسی تمامی شناسه ها قطع خواهد شد.


    قانون شماره 2) زبان رسمي سايت

    - زبان رسمي اين انجمن پارسي است . نوشتار خود را تنها به اين زبان بنويسيد.

    از بکار بردن نگارش هاي نا آشنا مانند( Pinglish) يا (Finglish) که خوانندگان را از خواندن نوشتۀ شما منصرف میکند و يا درخواندن با مشکل مواجه میکند خودداري فرماييد . بنا بر همين اصل, نوشتار پينگليش پاك خواهند شد !

    دوستاني که در تايپ پارسي مشکل دارند مي توانند از برنامه هاي تبديل همزمان تايپ انگليسي به پارسی و يا پينگليش به پارسي که در اينترنت فراوان يافت مي شوند بهره جویند.
    - براي درج نوشتار انگليسي به "English Forum" مراجعه كنيد.

    - لطفا واژگان تخصصي انگليسي را تنها با حروف انگليسي بنويسيد و از نگارش واژگان انگليسي با حروف پارسي پرهيز نماييد.

    - تلاش کنيد در نگارش خود دقت لازم را بکار گيريد تا غلط هاي املايي در نوشته ها کاهش يابد.

    ٭کاربراني که با نوشتارشان این قانون رو پایمال میکنند, سزاوار ِ دریافت ِ یک اخطار خواهند بود. اگر تا پایان آن ماه همۀ نوشتارشان قانونمند باشد, این اخطار بخشیده میشود
    **کاربرانی که در ماه 2 اخطار دریافت کنند, سزاوار ِ بیرون انداخته شدن از سايت شناخته خواهند شد.



    قانون شماره 3) امضاء (متن – گرافيك)

    امضاء هر فرد نمايانگر هويت اوست. از قرار دادن هرگونه فرتور (=عکس) , گزاره و یا شعار هاي تبليغاتي یا سیاسی و لینک سایت های غیر مجاز(تجاری-سیاسی و ...) و غیر هوانوردی در امضاء خود پرهيز نماييد

    سایز عکس یا نوشته در امضا نباید در پهنا بیشتر از 1024 و در طول بیشتر از 120 پیکسل باشد.

    از قرار دادن نوشته در سایز بزرگ در امضا خودداری نمایید.


    * در صورت مشاهده موارد بالا حق امضا از کاربر خاطي گرفته خواهد شد.

    قانون شماره 4) Avatar

    در گزینش فرتور (=عکس) (Avatar) براي خود دقت نظر بيشتري داشته باشيد. فرتوري که بر می گزینید، بيانگر شخصيت و منش شماست.

    از گزینش فرتورهای ناشایست (از دید حجم، اندازه، محتواي اخلاقي و تبليغاتي سیاسی و . . .) پرهيز نماييد.از قرار دادن عکس شخصی به عنوان آواتار خودداری نمایید.

    آواتـار حداكثر 150 * 150 پيكسل و زير 15 كيلو بایت و ترجيحا jpg يا gif باشد

    * فرتورهای ناشایست ( تصاویر تبليغاتي و سیاسی ) آواتار کاربر پاک شده و کاربر خاطی 1 اخطار دریافت خواهد کرد


    قانون شماره 5) ادب و احترام

    در هر ارتباطي ، سنایش(=احترام) شرط اول برقراري رابطه است. آشکار است در اين انجمن که هزاران نفر حضور دارند، اهميت حفظ احترام ديگران چند برابر است.
    برای گزاره هایی که خارج از ادب و نزاكت باشد, انجمن حق ويرايش و حتي حذف موارد توهين اميز را دارد .

    ٭کاربراني که با نوشتارشان این قانون رو پایمال میکنند, سزاوار ِ دریافت ِ یک اخطار خواهند بود. اگر تا پایان آن ماه همۀ نوشتارشان قانونمند باشد, این اخطار بخشیده میشود
    **کاربرانی که در ماه 2 اخطار دریافت کنند, سزاوار ِ بیرون انداخته شدن از سايت شناخته خواهند شد.


    قانون شماره 6) حد و مرز مباحث

    هر انجمني براي موضوع خاصي تاسيس شده و تنها بايد در مورد موضوع انجمن نگارش صورت پذيرد, در اين راستـا :

    1. انحراف کامل جستار(= موضوع تاپيک) بصورت عمدي و يا غير عمدي به هر دليلي ممنوع مي باشد.

    اگر بهنگام گفتگو , کاربران پرسشها و یا نکته هایی جانبي درج کردند که اصل مطلب را تحت تاثير قرار نداده و جستار به بیراهه نرفته, گفتگو میتواند ادامه پیدا کند, ولی زيباتر آنکه دراين مورد اگر بحث جانبي ايجاد شد جستار تازه ای براه انداخته و در مورد آن به ادامه گفتگو بپردازند.

    رعايت نکردن اين موضوع توهين و بي احترامي به نويسنده تاپيک محسوب مي شود.

    2. این انجمن توهين به افراد، گروهها ، طرز فکر ، اعتقادات و گرايش ها را بر نخواهد تابید.

    3. القاء عقايد و نقطه نظرات و اجبار آن به دیگران ممنوع بوده و با گفتمانی كه جنبه درگيرانه (كل كل) داشته باشند و از بار علمي و خبري تهي باشند برخورد خواهد شد .

    ٭کاربراني که با نوشتارشان این قانون رو پایمال میکنند, سزاوار ِ دریافت ِ یک اخطار خواهند بود. اگر تا پایان آن ماه همۀ نوشتارشان قانونمند باشد, این اخطار بخشیده میشود
    **کاربرانی که در ماه 2 اخطار دریافت کنند, سزاوار ِ بیرون انداخته شدن از سايت شناخته خواهند شد.


    قانون شماره 7) پـرهـيــز از مباحث خارج از موضوع سایت

    1. هرگونه فعالیت سیاسی در این سایت ممنوع میباشد.

    2. هرگونه فعالیت تجاری در این سایت ممنوع میباشد
    .

    اين انجمن جایگاهی براي گفتگو دربارۀ هوانوردي, به ویژه گفتگوهای تخصصی در بارۀ دانش هوافضا و هوانوردی میباشد.

    بيان اعتقادات شخصي در مورد مسائل سياسي و مذهبي و اجتماعي ، کمکي به آرمانهای

    علمي اين انجمن نخواهد کرد.

    براي اينگونه موضوعات كه خارج از بحث هاي علمي انجمن مي باشند از دیگر انجمن هايی که در اينترنت يا وبلاگ ها فراوان يافت مي شوند ، استفاده فرماييد.

    ٭کاربراني که با نوشتارشان این قانون رو پایمال میکنند, سزاوار ِ دریافت ِ یک اخطار خواهند بود. اگر تا پایان آن ماه همۀ نوشتارشان قانونمند باشد, این اخطار بخشیده میشود
    **کاربرانی که در ماه 2 اخطار دریافت کنند, سزاوار ِ بیرون انداخته شدن از سايت شناخته خواهند شد.
    قانون شماره 8) مسئوليت نوشتار

    هر نوشتاری تنها بيانگر دیدگاه و باورهای نويسنده آن است و بيانگر نظر و عقيده مسئولان انجمن و
    يا تفکر حاکم بر اين انجمن نيست. آشکار است که همۀ مسئوليت هر نوشتار با نویسندۀ آن است .

    دیدگاه های سایت مرجع هوانوردی و هوافضای پارسی توسط مدیران و در صفحه اصلی سایت بیان خواهد شد.

    قانون شماره 9) نـــگـــارش - پــاسـخ گـويـي

    1. تلاش کنيد نوشته و يا پرسش خود را در بخشی درج نماييد که با آن همخواني داشته باشد. از درج پرسشهاي خود در بخشهاي نامتناسب پرهيز فرماييد.

    2. فرستادن ِ چند بارۀ يک نوشته يا پرسش، به يافتن سريعتر پاسخ کمکي نمي کند؛ بلکه تنها سردرگمي خوانندگان را ببار مي آورد.

    3. پيش از درج نوشتار , خبر و یا پرسش ِ خود، و یا قرار دادن فرتور از نبود ِ آن در انجمن اطمينان حاصل نماييد. براي اين ميتوانيد بخش جستجوي انجمن را بکار ببرید.

    4. براي نوشتار خود، عـنـاويـن شایسته و متناسب و مرتبط برگزینید. بهتر آن است که عنوان مطلب در چند واژه, نمايانگر محتواي آن باشد.
    از به كار بردن واژگانی در
    عنوان نوشتار که با هدف جلب توجه به کار برده مي شوند همانند :
    کمک ! کدوم بهتره ! يه سوال ! چيكار كنم ! يكي كمكم كنه ! فوري ! سلام ! چي بخرم !...
    و يا واژگانی كه با محتواي نوشتار همخوانی ندارند پرهيز نمائيد ،اين كار موجب گمراهي خوانندگان ميشود و مديران ميتوانند آن نوشتار را در صورت عدم اصلاح, حذف نمايند !

    5. از درج هر گونه نوشتۀ شخصي در جستارهای انجمن پرهيز كنيد و اينگونه نوشتار را در پيامهاي خصوصي به اطلاع كاربر يا مدير مورد نظر برسانيد. همچنين از به كار بردن شكلکهاي متعدد در نوشته هاي خود پرهيز كنيد .

    6. از بكار بردن پاسخ هاي يك كلمه يا چند كلمه بي محتوا در پاسخ تاپيك ها و يا بكار بردن شكلك ها و اسمايلی ها به تنهايي ، خوداري فرماييد !

    7. تلاش کنید که واژگان كليدي را در فرنام(= تيتر و موضوع) نوشتارتان بکار ببرید. با اين كار, دسترسي دیگران را بهنگام جستجو ساده تر مي نمائيد.

    8. در پاسخ به پرسشها دقت كافي به عمل آورده و در صورت عدم اطمينان قطعي از درستی ِ پاسخ خود, واژگانی مانند : "به نظر من ...", را بکار ببرید تا خوانندگان خودرا گمراه نکرده و نادرستپراکنی نکرده باشید!

    9. اگر پاسخی برای پرسشتان دریافت نکردید, شکیبا بوده و بازه زماني يك تا دو روز را برای دريافت پاسخ در نظر بگيريد و از بكار بردن گزاره هایی همچون : " چي شد ؟. كسي نيست؟. منتظرم ، نظر بدين و ... خودداري کنيد.

    10. در پاسخ به پرسشها، با دقت مضاعف، از بکار بردن واژگان و گزاره هایی که شاید بتواند کاربر ِ پرسشگر را دلسرد کند, خودداري فرماييد. دقت داشته باشيد که شاید مطلبي براي شما ساده و پيش پا افتاده به نظر برسد ولي براي فرد ديگري مهم و سخت به نظر برسد. فراموش نکنيد که ممکن است اين وضعيت براي خود شما هم پيش آيد.

    11.به دلیل سرعت پایین اینترنت برای بسیاری از کاربران شایسته است که نمونه بند انگشتی(Thumbnail) فرتورها در سایت قرار گیرد.این در نگارخانه ها یک بایست است.

    12.برای سپاسگزاری از نوشته های سودمند از گزینه سپاسگزاری استفاده نمایید.

    ٭کاربراني که با نوشتارشان این قانون رو پایمال میکنند, سزاوار ِ دریافت ِ یک اخطار خواهند بود. اگر تا پایان آن ماه همۀ نوشتارشان قانونمند باشد, این اخطار بخشیده میشود
    **کاربرانی که در ماه 2 اخطار دریافت کنند, سزاوار ِ بیرون انداخته شدن از سايت شناخته خواهند شد.



    قانون شماره 10) گزارش تخلفات به مسئولان انجمن

    لطفا هرگاه هرگونه نوشتار قانونشکن را در انجمن دیدید ، از هرگونه برخورد شخصي با فرد خاطي بپرهيزيد و تنها مديران انجمن و یا شواری هوانوردی را آگاه سازيد و اقدامات بعدي را به آنها بسپاريد.


    قانون شماره 11) قوانين رعايت حقوق مولف (كپي رايت)

    1. بهنگام بازگو کردن خبر یا نوشتار و یا قرار دادن فرتوری که از خودتان نیست, آوردن ِ بنپایۀ آن و پیوند دادن به نشانی آن یک بایست است.

    *برای برخی بسیار اندک از خبرها یا نوشته ها یا فرتورها(بیشتر آنهایی که نظامی هست), آوردن ِ بنپایۀ آنها شدنی نیست, برای اینگونه نمونه ها نگارنده میتواند آنها را بدون آوردن بنپایه درج کند.

    2. اگر بنای قراردادن ِ فرتوری که خود آنرا گرفته اید را در انجمن دارید, بایست نام خود و نام انجمن را روی آن درج کنید.از قرار دادن آدرس سایت بر روی فرتوهایی که در اینترنت موجود است خودداری نمایید.

    ٭کاربراني که با نوشتارشان این قانون رو پایمال میکنند, سزاوار ِ دریافت ِ یک اخطار خواهند بود. اگر تا پایان آن ماه همۀ نوشتارشان قانونمند باشد, این اخطار بخشیده میشود
    **کاربرانی که در ماه 2 اخطار دریافت کنند, سزاوار ِ بیرون انداخته شدن از سايت شناخته خواهند شد.


    قانون شماره 12) ویژۀ نوشتار در پیوند با نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان.

    1. فرتورهای ماهواره ای گوگل ارث از پایگاه ها/پادگانها و دیگر کانونهای نظامی کشور را در این انجمن قرار ندهید.

    2. از بازگویی هرگونه "اطلاعات طبقه بندی شدۀ نظامی و یا غیر نظامی "پرهیز کنید.

    3. هرگز به هیچ کاربری انگ نزنید. اگر به نوشتار قانونشکنانه ای برخوردید, آنچه را که در قانون شمارۀ 10 گفته شد, انجام دهید.

    4. از قرار دادن فرتور و یا گفتگو دربارۀ شناسۀ هواگردهای رزمی
    خودداری کنید. مگر آنچه در کتابها, ماهنامه ها, رسانه ها و دیگر تارنماهای رسمی (مانند تارنمای ارتش, ایرلاینرز, فارس , مهر ,...)پیشتر آورده شده باشد و بنابراین آوردن ِ بنپایه یک بایست است.

    5. از قرار دادن فرتور, داده و یا گفتگو دربارۀ کارکنان کنونی ِ نیروهای نظامی خودداری کنید.

    6. از قرار دادن فرتور جنگ افزار و دیگر سامانه های نظامی خودداری بفرمایید.
    مگر آنچه در کتابها, ماهنامه ها, رسانه ها و دیگر تارنماهای رسمی (مانند تارنمای ارتش, ایرلاینرز, فارس , مهر ,...)پیشتر آورده شده باشد و بنابراین آوردن ِ بنپایه یک بایست است.

    7. مدیر انجمن نیروی هوایی تنها پروانه(=مجوز) دادن اخطار در زمینه قانون شماره 12 را دارند,از این رو در صورت مشاهده مغایرتی با این قانون ایشان را از طریق پیغام خصوصی مطلع نمایید.

    ٭کاربراني که با نوشتارشان این قانون رو پایمال میکنند, سزاوار ِ دریافت ِ یک اخطار خواهند بود. اگر تا پایان آن ماه همۀ نوشتارشان قانونمند باشد, این اخطار بخشیده میشود
    **کاربرانی که در ماه 2 اخطار دریافت کنند, سزاوار ِ بیرون انداخته شدن از سايت شناخته خواهند شد.

    قانون شماره 13) اصلاح - ويرايش - حذف - اخطار و اخراج

    1. همراستا با آرمانهای انجمن و بسته به دیگر "شرایط", قانونهای انجمن (به ویژه قانون شمارۀ 12) در گذر زمان ویرایش و به روز رسانی خواهند شد.

    2. در راستاي آرمانهای انجمن, مسئولان تارنمای aerospacetalk.ir ، حق ويرايش، جابجايي، بستن
    و يا حذف هر نوشتاری از هر شخصي را براي خود محفوظ مي دارند و كاربراني كه مرتكب خطايعمد و خارج از قوانين انجمن شوند, اخطار كتبي دريافت خواهند كرد

    ٭کاربراني که با نوشتارشان این قانون رو پایمال میکنند, سزاوار ِ دریافت ِ یک اخطار خواهند بود. اگر تا پایان آن ماه همۀ نوشتارشان قانونمند باشد, این اخطار بخشیده میشود
    **کاربرانی که در ماه 2 اخطار دریافت کنند, سزاوار ِ بیرون انداخته شدن از سايت شناخته خواهند شد.


    اين انجمن بر اساس قوانين جمهوري اسلامي ايران اداره ميشود


    سایت مرجع هوانوردی و هوافضای پارسی


  2. سپاسگزاری ها (4):


  3. #2
    مدیر سایت
    تاریخ عضویت
    Sep 2005
    محل سکونت
    آذرآبادگان سرزمين بابك
    نوشته ها
    8,988
    سپاسگزاری
    38,026
    سپاسگزاری شده : 93,503 بار در 5,722 پست
    قدرت امتیازدهی
    649
    Array

    پیش فرض تذكر در مورد ارسال پستها ((اعضا حتما مطالعه كنند))

    دوستان ...

    اين تاپيك رو زدم تا راه حل مشكلي رو كه بعضا ايجاد ميشه رو براتون توضيح بدم...



    در تاپيكها ميبينيم كه برخي پست ها 2-3-4 يا حتي بيشتر تكرار ميشن ...

    براي اينكه اين مشكل براتون بوجود نياد به هنگام ارسال پست به پيغامي كه بعد از فرستادن به شما داده ميشه توجه نكنيد و اقدام به ارسال دوباره پست نكنيد ...



    يعني اگر بعد از كليك روي گزينه ارسال پيغام تاييد ارسال داده نشد و پيغام ERROR روي مانيتور ظاهر شد پيغام خود رو دوباره نفرستيد چون پست ارسال شده و اين ERROR به علت شلوغي شبكه و يا دلايل ديگر ظاهر ميشه...



    اين موضوع در مورد پيغامهاي خصوصي هم صادقه... :wink:



    ممنون دوستان ... :wink:




    بلند آسمان جايگاه من است


    چو ايران نباشد تن من مباد



    گفته ها و شنیده ها >>> اخبار شرکت های هواپیمایی

    لیست کامل ناوگان غیرنظامی ایران

    سایت انگلیسی انجمن هوافضا
    www.Aerospacetalk.ir/en


  4. #3
    مدیر سایت
    تاریخ عضویت
    Sep 2005
    محل سکونت
    آذرآبادگان سرزمين بابك
    نوشته ها
    8,988
    سپاسگزاری
    38,026
    سپاسگزاری شده : 93,503 بار در 5,722 پست
    قدرت امتیازدهی
    649
    Array

    پیش فرض

    به علت زياد شدن پستهاي تكراري اين تاپيك رو دوباره فعال ميكنم ... حتما بخونين ...



    اگر مطمين نيستيد كه پستتون رفته يك بار صفحه اصلي سايت رو ريفرش كنيد ميبينيد كه رفته يا نه




    بلند آسمان جايگاه من است


    چو ايران نباشد تن من مباد



    گفته ها و شنیده ها >>> اخبار شرکت های هواپیمایی

    لیست کامل ناوگان غیرنظامی ایران

    سایت انگلیسی انجمن هوافضا
    www.Aerospacetalk.ir/en


  5. #4
    مدیر بخش هوانوردی نظامی
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    کرمانشاه هان
    سن
    39
    نوشته ها
    3,986
    سپاسگزاری
    32,362
    سپاسگزاری شده : 49,526 بار در 3,887 پست
    قدرت امتیازدهی
    509
    Array

    پیش فرض روش بارگزاری فرتور انگشتی(تامب) در تارنما

    درود بر ایران وایرانیان اریایی

    برافراشته باد درفش سرفراز کاویانی


    با سپاس از پروردگار جهان برای فرارسیدن سال نو و ادامه پویش ارزشمند تارنمای مرجع هوانوردی وهوافضایی پارسی بنا بر ارمان روشن ابرفرنشینان تارنما برای بهینه سازی هر روزه تارنما ، و پیرو همکاری مهرورزانه تمامی دستندرکاران تارنما برای بروز رسانی تارنما ،بخش نگارخانه نیز دستخوش برخی بهینه سازی ها گشت.


    یکی از مواردی که در قوانین تارنما به ان اشاره شده و بویژه در بخش نگارخانه،بارگزاری
    فرتورهای انگشتی و یا تامب میباشد ،که ممکنه برخی از دوستان با این روش اشنا نباشند.

    نخست باید یاداوری نمود که ویژگی اینکار در همراهی با هم میهنانی است که یا امکان و دسترسی به سامانه ADSL را ندارند و یا شوربختانه برخی دیگر از هم میهنان ارجمندمان که توان مالی انرا ندارند،با وجود فرتورهایی در اندازه بزرگ و یا میانی ممکنه نتوانند صفحه ها را بطور کامل ببینند.ویا زمان باز شدن صفحه چنان بدرازا بکشد که از خیر دیدن فرتورها بگذرند و پستهای 10 گانه هر صفحه را تهی از هر نوشتار یا فرتور ببینند.
    همچنین با برگزیدن یک اپلود سنتر خوب و با این روش فرتورها برای همیشه در انجمن ها بنمایش در میاید.

    دوم انکه بارگذاری فرتورها در اندازه بند انگشتی به یکپارچگی صفحه های نگارخانه می افزاید وچنان که در جریان بروز رسانی بخش نظامی نگارخانه باشید، به مرور میبینید که فرتورها در میانه صفحه و زیر هم بارگذاری گشته اند که خود اینکار به زیبایی صفحه ها می افزاید.

    امید است که دوستان ویاوران در تارنما با این پویش همراهی نمایند و پست خود را یکپارچه با دیگر پستها بارگذاری نمایند.


    برای بارگذاری فرتور پس از برگزیدن یک نگارخانه(اپلود سنتر) و مهمان نمودن فرتور هایی که قراره در تارنما بارگزاری نمایید،



    فرتور شماره یک


    در صفحه اپلود سنتر همانگونه که در فرتور شماره یک میبینید؛
    با بکارگیری گزینه Browse که با شماره یک نمایش داده شده،فرتور خود را از حافظه رایانه خود برگزیده

    پس از انکه فرتورهای برگزیده خود را بارگیری نموده، با استفاده از گزینه Start Uploadingکه با نمایه شماره 2 نشان داده شده،فرتورهایتان را در ان اپلود سنتر باگزاری نمایید



    شماره 2

    کمی شکیبایی داشته باشید تا نگارخانه(اپلود سنتر) فرتور های شما را برای بارگزاری در فضای تارکده (اینترنت) اماده نماید(همچنانکه در فرتور شماره دو میبینید)


    شماره3

    پس از انکه صفحه ایی همانند فرتور شماره 2 بالا امد(باز شد) شما در سمت چپ نمونه انگشتی (تامب) یا کوچک فرتوری را که برگزیده بودید را میبینید.

    بر روی فرتور کوچک کلیک راست نموده،



    از منوی باز شده، بر روی گزینه Copy Image Location کلیک نموده




    در صفحه ایی (پست)که می خواهید فرتور در ان نمایش داده شود،برابر با فرتور شماره 3 بروی گزینه ایی که با نمایه نشانه گذاری شده6 کلیک نمایید





    شماره 4

    بسان فرتور شماره 4 در کادر خالی درون پنجره باز شده،کلیک راست نموده(Copy Image Location)
    و در منوی باز شده با زدن گزینه Paste نشانی را وارد نمایید و گزینه Ok را بزنید


    پس از ان فرتور شما در همان اندازه در پستتان (در انجمن) بارگزاری میگردد،اما هنوز نمی توان با کلیک بر ان ،نمایه بزرگ انرا دید




    فرتور شماره 5

    بنابراین باز به اپلود سنتر بازگشته(فرتور شماره 3) وبا کلیک راست نمودن بر روی همون فرتور و در پنجره باز شده با گزینه Copy Image Location نشانی پیوند(لینک) را برداشته وبه همان انجمن و پستتان بازگشته






    یکبار بر روی فرتور پستتان کلیک نموده و پس از ان برابر با فرتور شماره 3 بر روی گزینه Link کلیک نموده (شماره 8 در فرتور سوم)ودر پنجره باز شده (مانند فرتور شماره 5)بر روی کادر خالی کلیک راست نموده و نشانی را Paste نمایید و گزینه Ok را بزنید.

    اینگونه فرتور شما در اندازه کوچک یا انگشتی (تامب) وبا توانایی بزرگنمایی دارای تاربرگ شده(نشانی لینک بر روی فرتور کپی شده) است و فرتور تان اماده نمایش است




    این روش از زمان گزینش اپلود سنتر وتا بارگزاری کامل فرتور در انجمن کمتر از 30 ثانیه زمان میبرد
    برای اسودگی کار شما، کمی بازتر توضیح داده شد
    ویرایش توسط kermanshahy : 13-03-2016 در ساعت 13:26 دلیل: بروز رسانی پس از هک تارنما



    یادواره مردانگی و فروتنی و میهن دوستی
    پاسارگاد

    نوروز1395

    چه خوشه بال گرفتن
    پر و بالی اگه باشه
    رو سر بان نشتن
    شور و حالی اگه باشه
    چه خوشه عاشقی و حال پریشانی و شیتی
    هم ازو خالِ قدیما
    خط و خالی اگه باشه
    چه خوشه پیری و دل خوش کنکِ یاد جوانی
    هم پیاله ی قدرِ هم سن و سالی اگه باشه
    چه خوشه میلِ جوانی و بهار و پرِ باغی
    خرم سر چمن و آو زلالی اگه باشه
    چه خوشه حرف دل اَ دهن ساز شنیدن
    سینه سوخته ی بزنه ش
    سازِ بنالی اگه باشه
    چه خوشه با تو بنیشم دمی و وخته بمیرم
    سیر سیلت بکنم
    سیرمجالی اگه باشه





جستارهای مشابه

  1. سقوط Cessna 402 در رم+فرتور
    توسط civa2000 در انجمن سوانح و حوادث غیر نظامی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-09-2012, 11:29
  2. سقوط DA-40-لهستان+فرتور
    توسط EP-IBZ در انجمن سوانح و حوادث غیر نظامی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 27-07-2012, 12:56
  3. سقوط هواپیمای فوق سبک در آلمان+فرتور
    توسط EP-IBZ در انجمن سوانح و حوادث غیر نظامی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 10-07-2012, 12:45
  4. جاسوسان بند انگشتی آمریکا !
    توسط phoenix12 در انجمن ریز پهباد ها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 21-06-2012, 20:14
  5. سقوط Mooney+فرتور
    توسط EP-IBZ در انجمن سوانح و حوادث غیر نظامی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 26-05-2012, 12:07

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید جستار جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان فرستادن پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در نوشته خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید نوشته های خود را ویرایش کنید
  •