نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

جستار: خاطره ی سفر به قشم با فوکر100 ایران ایر

  1. #1
    Aviation Electronics Technician
    تاریخ عضویت
    May 2008
    محل سکونت
    تهران-بلوار فردوس
    نوشته ها
    294
    سپاسگزاری
    2,838
    سپاسگزاری شده : 2,499 بار در 346 پست
    قدرت امتیازدهی
    28
    Array

    پیش فرض خاطره ی سفر به قشم با فوکر100 ایران ایر

    با سلام به همه ی دوستان خوب همان طور که قول داده بودم گزارش تصویری خودم رو از سفر به قشم می ذارم.امیداوارم که همه خوششان بیاید.
    روز دوشنبه دوم فروردین سال 1389 ساعت در مقابل ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد که مخصوص پرواز های هما و ایر تور بود ایستاده بودیم که به ذهنم رسید که حداقل چند تا عکس از فضای فرودگاه بندازم.
    ترمینال2
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]
    برج مراقبت
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]
    پس از وارد شدن به ترمینال2 به سمت کانتر رفته و بلیط ها و ساک های خود را داده و منتظر گرفتن کارت پرواز شدیم.
    تهران به قشم
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]
    به به چه جایی 18A
    بعد از تحویل بار ها و گرفتن کارت پرواز به سالن ترانزیت رفته و از آن جا از طریق خروجی5 به اتوبوس رفته و از آنجا هم به هواپیما
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    همانطور که پیداست رجیستر هواپیما EP-CFM می باشد
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    بعد از سوار شدن به هواپیما روی صندلی نشسته و منتظر حرکت هواپیما شدیم.
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]
    کاپیتان پرواز جناب باصریان بودند و متاسفانه به من اجازه ی ورود به کاکپبیت داده نشد.
    در ساعت 15:52 هواپیما با 7 دقیقه تاخیر خزش را به سمت باند 29 راست شروع می کند
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    و پس از اجازه از برج مراقبت در ساعت 16:04 از زمین بر می خیزد
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    قله ی قشنگ دماوند با بلندی اش از همه ی غبار ها و آلودگی ها سر بیرون زده
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    برخورد مهمانداران بسیار خوب و مودبانه بود
    این هم یک عصرانه ی خوب وقابل قبول
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    آماده برای کم کردن ارتفاع در ساعت 16:37 قشم غبار آلود بود و فکر کنم دید به 500 متر بیشتر نمی رسید.
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    و بالاخره به فرودگاه قشم رسیدیم و این هم عکس آخر از فوکر 100 ایران ایر در فرودگاه قشم
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    خوب این برای رفت بود انشالله به زودی عکس های برگشت را هم می گذارم.
    در ضمن از تیک آف و لندینگ فیلم گرفتم که آن را هم به زودی کم حجم کرده و در اختیار شما دوستان عزیز می گذارم.
    با تشکر


  2. #2
    هوانورد ارشد
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    محل سکونت
    اهواز-تهران
    نوشته ها
    1,422
    سپاسگزاری
    8,088
    سپاسگزاری شده : 11,622 بار در 1,283 پست
    قدرت امتیازدهی
    77
    Array

    پیش فرض پاسخ : خاطره ی سفر به قشم با فوکر100 ایران ایر

    کاپیتان باصریان اجازه ندادند یا امنیت پرواز؟
    کاپیتان باصریان42 ساله اهل شهر قم و یکی از با اخلاق ترین و مودب ترین خلبانان ایران ایر و بهترین خلبان سالهای 81 و 83 ایران ایر و در دی ماه سال 83 امتحانATPL را با نمرهA قبول شدند.
    اولین پرواز ایشان با هواپیمای بویینگ 727 به همراه استاد خلبان کاپیتان فرساد راد در سال 76ودر یک روز بارانی بود.
    تایپ های پروازی ایشان در زمان کمک خلبانی:
    بویینگ 727
    فوکر100
    ارباس 300
    ارباس 600-300 و310
    در انتهای هر راهی رویاییست چشم انتظار


  3. #3
    Aviation Electronics Technician
    تاریخ عضویت
    May 2008
    محل سکونت
    تهران-بلوار فردوس
    نوشته ها
    294
    سپاسگزاری
    2,838
    سپاسگزاری شده : 2,499 بار در 346 پست
    قدرت امتیازدهی
    28
    Array

    پیش فرض پاسخ : خاطره ی سفر به قشم با فوکر100 ایران ایر

    راستش من به یکی از مهماندار ها گفتم و خود مهماندار به من گفت که نمی شه.

  4. #4
    Aviation Machinist's Mate
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    نوشته ها
    55
    سپاسگزاری
    157
    سپاسگزاری شده : 194 بار در 42 پست
    قدرت امتیازدهی
    6
    Array

    پیش فرض پاسخ : خاطره ی سفر به قشم با فوکر100 ایران ایر

    نقل قول نوشته اصلی توسط A.Rahimi نمایش نوشته ها
    با سلام به همه ی دوستان خوب همان طور که قول داده بودم گزارش تصویری خودم رو از سفر به قشم می ذارم.امیداوارم که همه خوششان بیاید.
    روز دوشنبه دوم فروردین سال 1389 ساعت در مقابل ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد که مخصوص پرواز های هما و ایر تور بود ایستاده بودیم که به ذهنم رسید که حداقل چند تا عکس از فضای فرودگاه بندازم.
    ترمینال2
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]
    برج مراقبت
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]
    پس از وارد شدن به ترمینال2 به سمت کانتر رفته و بلیط ها و ساک های خود را داده و منتظر گرفتن کارت پرواز شدیم.
    تهران به قشم
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]
    به به چه جایی 18A
    بعد از تحویل بار ها و گرفتن کارت پرواز به سالن ترانزیت رفته و از آن جا از طریق خروجی5 به اتوبوس رفته و از آنجا هم به هواپیما
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    همانطور که پیداست رجیستر هواپیما EP-CFM می باشد
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    بعد از سوار شدن به هواپیما روی صندلی نشسته و منتظر حرکت هواپیما شدیم.
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]
    کاپیتان پرواز جناب باصریان بودند و متاسفانه به من اجازه ی ورود به کاکپبیت داده نشد.
    در ساعت 15:52 هواپیما با 7 دقیقه تاخیر خزش را به سمت باند 29 راست شروع می کند
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    و پس از اجازه از برج مراقبت در ساعت 16:04 از زمین بر می خیزد
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    قله ی قشنگ دماوند با بلندی اش از همه ی غبار ها و آلودگی ها سر بیرون زده
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    برخورد مهمانداران بسیار خوب و مودبانه بود
    این هم یک عصرانه ی خوب وقابل قبول
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    آماده برای کم کردن ارتفاع در ساعت 16:37 قشم غبار آلود بود و فکر کنم دید به 500 متر بیشتر نمی رسید.
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    و بالاخره به فرودگاه قشم رسیدیم و این هم عکس آخر از فوکر 100 ایران ایر در فرودگاه قشم
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    خوب این برای رفت بود انشالله به زودی عکس های برگشت را هم می گذارم.
    در ضمن از تیک آف و لندینگ فیلم گرفتم که آن را هم به زودی کم حجم کرده و در اختیار شما دوستان عزیز می گذارم.
    با تشکر
    سلام
    دوست عزیز شما با این اوصاف 37 دقیقه از تهران به قشم رسیدید؟؟


  5. #5
    هوانورد ارشد
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    محل سکونت
    اهواز-تهران
    نوشته ها
    1,422
    سپاسگزاری
    8,088
    سپاسگزاری شده : 11,622 بار در 1,283 پست
    قدرت امتیازدهی
    77
    Array

    پیش فرض پاسخ : خاطره ی سفر به قشم با فوکر100 ایران ایر

    نقل قول نوشته اصلی توسط A.Rahimi نمایش نوشته ها
    راستش من به یکی از مهماندار ها گفتم و خود مهماندار به من گفت که نمی شه.
    در پروازهای ایران ایر در بیشتر مواقع مهماندارها قبل از اینکه حتی درخواست ورود به کاکپیت را با سرمهماندار درمیان بگذارند و سرمهماندار هم هماهنگی لازم را با کاپیتان انجام دهد خود را راحت کرده و فورا و یا نهایتا با یکی دو دقیقه تاخیر می گویند که نمیشه رفت و خود را راحت می کنند.
    امیدوارم که در آینده وضعیت ورود به کاکپیت بهتر شود.
    در انتهای هر راهی رویاییست چشم انتظار


  6. #6
    Aerographer's Mate
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    تهران . کرمانشاه
    نوشته ها
    377
    سپاسگزاری
    3,706
    سپاسگزاری شده : 3,165 بار در 392 پست
    قدرت امتیازدهی
    27
    Array

    پیش فرض پاسخ : خاطره ی سفر به قشم با فوکر100 ایران ایر

    منم با جناب amin_7 موافقم انصافا ماهان تو این قضیه خیلی پیشه البته تو همه قضیه ها من خودم 2 بار که bae پرواز داشتم هر دو دفع درخواست دادم حتی مهمانداره هر وقت رد می شد می گفت الان میام الان میام دارم پذیرایی می کنم خیلیم عذر خواهی می کرد حتی تو پرواز اول که امنیت پرواز خواب بود ایشونو بیدار کرد و ازشون اجازه گرفت البته امنیت پرواز دو نفر بودن که رئیسه خواب بود و اون یکی تازه وارد
    به کوی نیک نامان ما را گذر ندادند ، گر تو نمی پسندی تقدیر کن قضارا


    سایت رسمی وتسیم ایران [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]


  7. #7
    Aviation Machinist's Mate
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    نوشته ها
    86
    سپاسگزاری
    694
    سپاسگزاری شده : 641 بار در 74 پست
    قدرت امتیازدهی
    11
    Array

    پیش فرض پاسخ : خاطره ی سفر به قشم با فوکر100 ایران ایر

    نقل قول نوشته اصلی توسط amin_7 نمایش نوشته ها
    در پروازهای ایران ایر در بیشتر مواقع مهماندارها قبل از اینکه حتی درخواست ورود به کاکپیت را با سرمهماندار درمیان بگذارند و سرمهماندار هم هماهنگی لازم را با کاپیتان انجام دهد خود را راحت کرده و فورا و یا نهایتا با یکی دو دقیقه تاخیر می گویند که نمیشه رفت و خود را راحت می کنند.
    امیدوارم که در آینده وضعیت ورود به کاکپیت بهتر شود.


    با سلام خدمت شماکلا در ایران ایر ورود به کاکپیت بسیار مشکل تر از سایر ایر لاین هاست هم به دلیل سختگیری خود خلبانان وهم نیروهای امنیت در این ایر لاین بسیار هوشیار تر هستند مسئله ای که شما عنوان کردید ممکن است در leg های پروازی همان روز برای کبین کرو(درخواست رفتن به کاکپیت از طرف مسافر) پیش امده باشد بنابراین نمیتواند هر دفعه برود و درخواست کند(سر مهماندار . سرتیم امنیت . خلبان)

    با امید سالی خوش برای شما امیدوارم با دید مثبت تری به مسایل نگاه کنیم.باتشکر.
    ویرایش توسط Behrang : 27-03-2010 در ساعت 11:34 دلیل: .

  8. سپاسگزاری ها (4):


  9. #8
    Aviation Electronics Technician
    تاریخ عضویت
    May 2008
    محل سکونت
    تهران-بلوار فردوس
    نوشته ها
    294
    سپاسگزاری
    2,838
    سپاسگزاری شده : 2,499 بار در 346 پست
    قدرت امتیازدهی
    28
    Array

    پیش فرض پاسخ : خاطره ی سفر به قشم با فوکر100 ایران ایر

    با سلام به همه ی دوستان
    قول داده بودم که عکس های برگشت را هم بگذارم البته زیاد نتونستم عکس بگیرم چون با 20 دقیقه تا خیری که پرواز داشت به تاریکی خوردیم.
    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]

    [مهمان گرامی شما نمیتوانید عکس ها و لینکها را مشاهده نمایید. ]


جستارهای مشابه

  1. نقص فنی فوکر100 آسمان/مهرآباد
    توسط mohammadATR در انجمن سوانح و حوادث غیر نظامی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 04-02-2010, 12:58
  2. بازهم نقص فنی برای یک فوکر100 دیگر ایران ایر
    توسط amin_7 در انجمن دیرکرد و تباهی پروازها
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 31-01-2010, 22:06
  3. باز نشدن فلپ فوکر100 ایران ایر EP-CFJ // اختصاصی //
    توسط AMIN TOMARI در انجمن سوانح و حوادث غیر نظامی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: 15-12-2009, 21:25
  4. بازگشت فوکر100 آسمان از اجاره کیش ایر - EP-ASU // اختصاصی //
    توسط Capello در انجمن ناوگان هواپیمایی آسمان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-02-2009, 21:04
  5. سوال در مورد ایزان ایر EASE ON AIR
    توسط amirali در انجمن ناوگان مسافربری داخل کشور
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 24-01-2008, 11:35

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید جستار جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان فرستادن پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در نوشته خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید نوشته های خود را ویرایش کنید
  •