PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : هما و sky gift



Behrang
03-12-2010, 15:43
در اولین نمایشگاه راه و ترابری و صنایع وابسته مسافران پروازهای خارجی هما بعد از ثبت نام از طریق فرمهای ارائه شده کارتهای مختلف ارائه خدمات میگیرند.

به گزارش فارس در اولین نمایشگاه راه و ترابری و صنایع وابسته مسافران پروازهای خارجی هما بعد از ثبت نام از طریق فرمهای ارائه شده کارتهای مختلف ارائه خدمات میگیرند.
این کارتها در رنگهای آبی، نقرهای و طلایی طراحی شده است و در صورت رسیدن به حد نصاب مسافران در یک پرواز به این گروه خدماتی داده میشود. این خدمات بر اساس رنگ کارتهایی که به مسافران داده میشود ارائه خواهد شد که شامل بلیت رایگان، انتقال 20 کیلو بار رایگان، تاکسی رایگان، استفاده از واحد CIP فرودگاه، هدایا و اولویت در رزرو بلیت برای کارتهای طلایی است.

همچنین انتقال 10 کیلو بار رایگان و اولویت در رزرو بلیت از خدمات قابل ارائه برای دارندگان کارتهای نقره ای است.

همچنین دارندگان کارتهای آبی نیز دارای خدماتی نسبت به دیگر مسافران خواهند بود وبه افرادی که کارت ارائه خدمات داده میشود اصطلاحاً «مسافران وفادار» گفته میشود که پروازهای متعدد خارجی با شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی داشته اند.

خبر انلاین چه بد شرح داده.

nd_Blacky
03-12-2010, 15:55
این خدمات از سال 2004 شروع شده و بنده شخصا از این خدمات زیاد استفاده میکنم و خیلی خیلی راضی هستم. از زمانی هم که کارتم طلایی شده دیگه حتی مشگل جا هم ندارم. اتفاق افتاده که بنده در شلوغترین زمان پروازها باید به تهران می آمدم و به فرودگاه رفتم و فوری توانستم بلیط بگیرم.
با تشکر از مسئولین skygift
یا علی

khoraki
03-12-2010, 16:07
من هم سالهاست که عضو اسکای گیفت هستم و کارت نقره ای دارم و از مسئولین و پرسنل محترم اسکای گیفت کمال تشکر را دارم. برخوردشان با مشتری جدا" تحسین برانگیز هست و ادب و احترام و پاسخگویی به مشتری از اولویتهای نخستشان هست.
تابستان امسال که برای تعیین شماره صندلی و اضافه نمودن 10 کیلو بار مجانیم مزاحم این عزیزان در جنب هتل هما شده بودم یکی از مسافرین عازم آلمان با اینکه برخورد بسیار زشت و دور از احترامی با عزیزان داشت اما به قدری پرسنل اسکای گیفت با نهایت ادب و بردباری کار این شخص را راه انداختن که اگر در جای دیگری این برخورد صورت می گرفت قطعا" کار به بیرون انداختن مشتری فوق می انجامید.
ممنون از بهرنگ عزیز بابت درج این پست که بهانه ای باشد برای تشکر از پرسنل محترم و بردبار اسکای گیفت.

nd_Blacky
04-12-2010, 11:11
البته بنده در پست ارسال شده یادم رفت که از زحمتکشان ایران ایر در دفتر و فرودگاه فرانکفورت و فرودگاه کلن هم تشکر کنم که همیشه با ادب و احترام با مشتریان برخورد میکنند.
یا علی

Behrang
04-12-2010, 16:57
عموما مسافران sky gift حتی دارندگان کارت آبی میتوانند از طریق کانتر بیزنس ، چک این شوند

khoraki
04-12-2010, 17:49
عموما مسافران sky gift حتی دارندگان کارت آبی میتوانند از طریق کانتر بیزنس ، چک این شوند

در فرودگاه امام کانتر مجزا برای اعضای اسکای گیفت وجود دارد و در ایران مشکلی از این بابت احساس نمی شود و برای من که در سوئد زندگی می کنم با هماهنگی با مسئول کانتر بیزینس کلاس در فرودگاه آرلاندا به شرط عدم حضور مسافر بیزینس کلاس در آن لحظه می شود در کانتر بیزینس کلاس چک این شد و اگر مسافر بیزینس کلاس وجود داشت باید صبر کنم تا چک این شود و بعد نوبت به من داده می شود.

EP-IAH
04-12-2010, 22:07
امیدوارم برخوردهای کرو پروازی نیز مثل همکاران اسکای گیفت در شان نام هما باشد و مسافرین هم نیز قدرشناس این محبت نیز باشند.

mehdimohaghegh
27-08-2014, 16:36
سلام بر دوستان.

من در زمینه هوانوردی کار نمی کنم و به دلیل علاقه شخصی مطالب رو دنبال می کنم.
من متاسفانه یا خوشبختانه به هواپیمایی ایران ایر علاقه دارم و سعی می کنم اکثر پرواز های خودم رو با ایران ایر انجام بدم.
به همین دلیل در SKYGIFT به درجه طلایی رسیدم.

واقعا خجالب آور است که سایت SKYGIFT دیگر در هیچ مرورگر جدیدی قابل باز شدن نیست. لطفا به این سایت ([Only registered and activated users can see links]) مراجعه کنید تا از عمق فاجعه اطلاع پیدا کنید.

برای مشاهده این سایت و ورود به اکانت مسافر می بایست ؛ مررور گر خود را به اینترنت اکسپلورر 6 کاهش دهید !!. طبق اطلاعات درون سایت ؛ طراحی آن برای سال 2004 است و از آن موقع تا به حال هیچ تغییری نکرده است. غیر از عدم امکان بازدید سایت ؛ شیوه امتیاز دهی به مسافرین هم بسیار عقب افتاده است. با توجه به افزایش ناگهانی قیمت بلیط ها در چند سال گذشته ؛ دیگر امتیاز های SKYGIFT هیچ ارزشی ندارد و قابل استفاده نیست.
کلان این طور میشود برداشت کرد که مدیران ایران ایر هیچ برنامه ای برای SKYGIFT ندارند و اون مسافرین نگون بختی که از سر علاقه با ایران ایر پرواز می کنند هیچ ارزشی برای مدیران ایران ایر ندارند.

واقعا طراحی یک سایت که در شان هواپیمایی ملی ایران باشد ؛ ربطی به تحریم ها دارد ؟؟ کافی است سایت های ایران ایر را با سایت های ماهان مقایسه کنید.

من از 3 سال پیش این مطلب رو در زمینه سایت SKYGIFT ار طریق ایمیل به مدیران ایران ایر ؛ جناب آقای پرورش ؛ جناب آقای خوشنویسان منتقل کردم. طی این سالها ؛ درخواست من برای تسهیل دسترسی یه سایت SKYGIFT را به مدیر مربوطه جناب آقای جعفر خانی منتقل کرده اند. ولی تا به حال هیچ پیشرفتی صورت نگرفته است.

من این موضوع را در اینجا نقل می کنم شاید سبب خجالت مدیران مربوطه شود و شاید ترتیب اثر دهند. واقعا طراحی و اجرای یک برنامه frequent flyer در شان ایران ایر ؛ ربطی به تحریم ها دارد ؟

برای مطالعه تاریخچه مکاتبه من با مدیران ایران ایر اینجا کلیک ([Only registered and activated users can see links]) کنید .

اگر کسی از کارکنان ایران ایر عزیز اینجا هست ؛ ممنون میشم اگر توضیحی در مورد این سوءمدیریت در این مساله بسیار ساده ؛ دارند با ما در میان بزارند.
واقعا امید وارم این نحوه مدیرت اثری بر روی امنیت پرواز ها نگذاشته باشد.