PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : هما و sky gift



Behrang
03-12-2010, 15:43
در اولین نمایشگاه راه و ترابری و صنایع وابسته مسافران پروازهای خارجی هما بعد از ثبت نام از طریق فرمهای ارائه شده کارتهای مختلف ارائه خدمات میگیرند.

به گزارش فارس در اولین نمایشگاه راه و ترابری و صنایع وابسته مسافران پروازهای خارجی هما بعد از ثبت نام از طریق فرمهای ارائه شده کارتهای مختلف ارائه خدمات میگیرند.
این کارتها در رنگهای آبی، نقرهای و طلایی طراحی شده است و در صورت رسیدن به حد نصاب مسافران در یک پرواز به این گروه خدماتی داده میشود. این خدمات بر اساس رنگ کارتهایی که به مسافران داده میشود ارائه خواهد شد که شامل بلیت رایگان، انتقال 20 کیلو بار رایگان، تاکسی رایگان، استفاده از واحد CIP فرودگاه، هدایا و اولویت در رزرو بلیت برای کارتهای طلایی است.

همچنین انتقال 10 کیلو بار رایگان و اولویت در رزرو بلیت از خدمات قابل ارائه برای دارندگان کارتهای نقره ای است.

همچنین دارندگان کارتهای آبی نیز دارای خدماتی نسبت به دیگر مسافران خواهند بود وبه افرادی که کارت ارائه خدمات داده میشود اصطلاحاً «مسافران وفادار» گفته میشود که پروازهای متعدد خارجی با شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی داشته اند.

خبر انلاین چه بد شرح داده.

nd_Blacky
03-12-2010, 15:55
این خدمات از سال 2004 شروع شده و بنده شخصا از این خدمات زیاد استفاده میکنم و خیلی خیلی راضی هستم. از زمانی هم که کارتم طلایی شده دیگه حتی مشگل جا هم ندارم. اتفاق افتاده که بنده در شلوغترین زمان پروازها باید به تهران می آمدم و به فرودگاه رفتم و فوری توانستم بلیط بگیرم.
با تشکر از مسئولین skygift
یا علی

khoraki
03-12-2010, 16:07
من هم سالهاست که عضو اسکای گیفت هستم و کارت نقره ای دارم و از مسئولین و پرسنل محترم اسکای گیفت کمال تشکر را دارم. برخوردشان با مشتری جدا" تحسین برانگیز هست و ادب و احترام و پاسخگویی به مشتری از اولویتهای نخستشان هست.
تابستان امسال که برای تعیین شماره صندلی و اضافه نمودن 10 کیلو بار مجانیم مزاحم این عزیزان در جنب هتل هما شده بودم یکی از مسافرین عازم آلمان با اینکه برخورد بسیار زشت و دور از احترامی با عزیزان داشت اما به قدری پرسنل اسکای گیفت با نهایت ادب و بردباری کار این شخص را راه انداختن که اگر در جای دیگری این برخورد صورت می گرفت قطعا" کار به بیرون انداختن مشتری فوق می انجامید.
ممنون از بهرنگ عزیز بابت درج این پست که بهانه ای باشد برای تشکر از پرسنل محترم و بردبار اسکای گیفت.

nd_Blacky
04-12-2010, 11:11
البته بنده در پست ارسال شده یادم رفت که از زحمتکشان ایران ایر در دفتر و فرودگاه فرانکفورت و فرودگاه کلن هم تشکر کنم که همیشه با ادب و احترام با مشتریان برخورد میکنند.
یا علی

Behrang
04-12-2010, 16:57
عموما مسافران sky gift حتی دارندگان کارت آبی میتوانند از طریق کانتر بیزنس ، چک این شوند

khoraki
04-12-2010, 17:49
عموما مسافران sky gift حتی دارندگان کارت آبی میتوانند از طریق کانتر بیزنس ، چک این شوند

در فرودگاه امام کانتر مجزا برای اعضای اسکای گیفت وجود دارد و در ایران مشکلی از این بابت احساس نمی شود و برای من که در سوئد زندگی می کنم با هماهنگی با مسئول کانتر بیزینس کلاس در فرودگاه آرلاندا به شرط عدم حضور مسافر بیزینس کلاس در آن لحظه می شود در کانتر بیزینس کلاس چک این شد و اگر مسافر بیزینس کلاس وجود داشت باید صبر کنم تا چک این شود و بعد نوبت به من داده می شود.

EP-IAH
04-12-2010, 22:07
امیدوارم برخوردهای کرو پروازی نیز مثل همکاران اسکای گیفت در شان نام هما باشد و مسافرین هم نیز قدرشناس این محبت نیز باشند.